pátek 11. dubna 2014

13 komentářů:

  1. Ráda budu šmírovat tvé poznámky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi sepsala moc pěkně! :) Ráda sem občas zavítám! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to dobrý nápad. Udělat z času, který strávíš nad čtením (a že ho asi nebude málo) udělat něco hmatatelného a podělit se s ostatními. Doufám, že tím oslovíš čtenáře a najdeš mezi nimi oponenty i spřízněné duše ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně ses taky vyslovil :D Díky :)))

      Vymazat
    2. Jsem zvědavý, jakého čtenáře uvidíš ve mě :)

      Vymazat
  4. Mám radost, že jsem se "náhodou" dostala na Váš blog. Mám ráda knížky pro dospělé i děti a podobně jako Vy, když mě něco zaujme a inspiruje, ihned zapisuji. Většinou na ty papírky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, moc mě potěšil :) Já bohužel papírky ztrácím, takže jsem zkusila blog, snad bude přínosem :)

      Vymazat
  5. Mám to se založením blogu podobně. Moje zatracená paměť mě často zrazuje a po delší době už si z některých knih pamatuji jen málo. Což je na jednu stranu super, že můžu bez výčitek knihu přečíst znova a zase mě překvapí a objevím třeba i něco nového, co mi na první čtení uniklo...nicméně si chci pamatovat a chci si z knih odnášet víc a když své pocity vyventiluji skrz klávesnici a ještě si moje výlevy někdo přečte, zahřeje to na srdíčku a navíc mi bude jen stačit se vrátit k recenzi a třeba si vzpomenu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se u některých starších recenzí po opětovném přečtení divím, že jsem to psala já :D Ale nakonec si vzpomenu. Další výhodou je to, že když si člověk ty informace píše, tak si je taky lépe zapamatuje a ještě si vylepšuje jazyk, když je nucen něco smysluplně zapsat. Tudíž vidím mnoho pozitiv pro založení blogu :) A díky za komentář.

      Vymazat
    2. A člověk se prostě vypíše a tak nějak roste :D Já jsem si nedávno četla své starší "recenze" a byl to vážně šok a trochu jsem se zděsila, že jsem to vážně publikovala :D No...snad jsem se trochu zlepšila :)
      Přesně tak. Napíšu si to a tím si to trochu lépe vryji do paměti :)
      Nemáš vůbec zač :)

      Vymazat
    3. Každý nějak začínal, neboj :D Hlavní je dělat to, co tě baví a ono se to už nějak poddá :)

      Vymazat